oh ja en nog dit - Reisverslag uit Delhi, India van Hansje W. - WaarBenJij.nu oh ja en nog dit - Reisverslag uit Delhi, India van Hansje W. - WaarBenJij.nu

oh ja en nog dit

Door: hansje

Blijf op de hoogte en volg Hansje

28 April 2013 | India, Delhi

-Met loop, bedoel ik overigens het Engelse woord voor lus, niet loop, maar spreek uit loep.
-Ik ben inmiddels in India, van de airport gehaald door een jochie een kop kleiner dan ik, die me wel even door de straten heen toeterde.
-Ontvangen in t hotel door een echte Indiër incl tulband.
-Ik ging even rondje lopen en al vrij snel scheurde mn slipper. Toen liep ik dus in een van de vieste steden ter wereld binnen 5 minuten op blote voet. Echter, 4 verschillende mensen kwamen toegesneld omme te wijzen op de schoenmaker die een stukje verderop op straat zat. Hij moest even wakker geschud worden, maar toen fixte hij in no time mijn slipper:)
-In Bangkok kan je vegetarische vliegtickets kopen. Dat moet een opluchting zijn voor alle vega's onder ons, kan suus eindelijk ook met een gerust hart een ticket kopen.
- Ik heb op mn laatste dag in Vientiane een massage gehad van shemale, maar dat had ik pas achteraf door.
- Het is hier heel anders warm dan zo Azië, droog ipv vochtig, dus je zweet minder. Maar ik krijg er wel opgezette vingers van. Elk voordeel heb ze nadeel zullen we maar zeggen.

Bangkok is eigenlijk best heel leuk, t was natuurlijk waar lies en ik begonnen, dus we wisten nog niet zo goed wat te verwachten, maar na mijn tweede keer daar denk ik toch dat t een vd leukste steden was.

Tot hier maar weer

• 28 April 2013 - 18:01

Helen:

Zo te horen wordt je dus heel goed ontvangen in India!
    Vegetarische tickets, serieus... Succes met de opgezette vingers ;)

Verslag uit: India, Delhi

Op reis