de eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hansje W. - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hansje W. - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: hansje

Blijf op de hoogte en volg Hansje

19 Maart 2013 | Thailand, Bangkok

Na een vermoeiende maar voorspoedige vliegreis kwamen we via China( waar we overigens tien euro voor twee flesjes water hebben betaald) aan in Bangkok. Hier betaal je voor twee maaltijden en twee drankjes drie euro? Om maar even t contrast aan te geven. In het laatste vliegtuig zaten we tussen alleen maar Aziaten maar naast ons zat de enige blonde ,.ook een Nederlandse. eHet moet er vast leuk uitgezien hebben. Met haar hebben we een taxi gedeeld naar ons hotel en eerst toch maar een paar uur geslapen.
Eerste indruk: mooie tempels, druk, chaos,. Hitte,. Stank.
En allemaal lachende mensen. En overal eten. Toen lies en ik vervolgens savonds aan onze eerste noodles zaten en wat verdwaasd om ons heen keken, kwamen we al vrij snel tot de conclusie dat we het hier wel leuk vinden. En dat geldt.nog steeds. Ik ga nu niet in detail treden want ik heb nog minder dan zes uur slaap, maar we hebben lekker gezwommen, gegeten, geregeld en vooral veel om ons heen gekeken.
Morgenochtend een fietstocht, ander hotel en massage op de planning:).
Ik hoop dat in NL ook alles goed is en troost je als je jaloers bent, altijd zweten is ook niet alles.( maar wel veel fijner dan kou)
Liefs!

• 19 Maart 2013 - 18:21

Najma:

Fijn dat je veilig aan bent gekomen. Enjoy! Liefs Najma

• 19 Maart 2013 - 18:40

Peter:

Leuk om zo wat van je te lezen, je snapt we volgen elke letter van je, en jaloers, ja die massage!!!!!

• 20 Maart 2013 - 08:11

Limke:

massage happy end?
    heej, klinkt goed meiden! geniet maar voor 16 miljoen achterblijvers. t is hier nog steeds niet te doen. al schijnt vrijdag alles anders te worden....

xjes van limke (op weg naar dr werk)

• 20 Maart 2013 - 10:54

Brigitte Schapendonk:

Mooi om te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Have Fun!

• 20 Maart 2013 - 12:41

Marleen:

Leuk om wat te lezen en fijn dat het jullie bevalt :) jullie planning ziet er goed uit, geniet! x marleen

• 20 Maart 2013 - 21:22

Bianca Wierenga:

Hoi meis,
    Wat een geweldige ervaringen ga jij opdoen... Overweldigend allemaal. De Thaise cultuur is een hele gastvrije, maar denk er wel om dat ze niet voor niets zeggen "Thai eyes lie". Thaise mensen verbergen vaak hun ware gedachten en gevoelens achter een glimlach (Vandaar ook zo vreselijk veel lachende gezichten). Maar laat dat je zeker niet weerhouden om te genieten van alles wat je beleeft; opzuigen als een spons! Ga je zeker volgen, meis!
    Diikke knuf van ons allemaal!

• 24 Maart 2013 - 16:14

Hansje W.:

Dank voor lieve reacties:)

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Op reis